דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אנחנו מצאנו מקום לגור בו? 

מאת    [ 12/09/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2328 פעמים ]

כמו כל זוג אחר גם אני והחברה שלי עומדים בפני חתונה, מנסים להימנע כמה שיותר מכניסה להרפתקה פיננסית בעקבות החתונה וכמו כולם חולמים על בית עם גינה, כלב, ושלושה ילדים. אולי הפוך מבחינתי, שלושה כלבים וילד... אבל זה לא מה שחשוב. בסופו של דבר אנחנו רוצים בית עם דשא, גינה מושקעת  ורמת חיים טובה.

אך כמו שכולם בימים אלו יודעים, האפשרויות האלה הולכות ומתרחקות מאיתנו מבחינה כלכלית וגם אם שנינו עובדים בעבודות שמכניסות דיי הרבה, אין לנו ילדים ואפילו לא כלב, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לקנות בית שכזה בשום מקום בארץ. האם אבדה תקוותנו? האם אנחנו מוכרחים להתפשר על מה שאנחנו רוצים ועל מה שחלמנו בשביל הילדים שלנו ולהמשך חיינו? לא בהכרח, פשוט צריך לחפש הזדמנויות ולנסות ולהתפשר על דברים שאינם הכרחיים.

לפני שאני עובד להזדמנויות אני חייב להעלות נקודה שאני לא כל כך מבין אותה. כשאני גדלתי לפני 20-25 שנה כילד להורים שלי לא היה כסף לבנות בית של 5 חדשים, אז היו לנו רק שלושה. אני ואח שלי חיינו באותו חדר ולא הייתה שום בעיה. האם יש סיבה שהיום כל זוג צעיר קופץ ישר לדירת 5 חדרים? למה לא להתחיל בקטן ואז להתפתח?

בכל מקרה, אנחנו התחלנו לחפש את בית חלומותינו וכמובן התחלנו באיזור המרכז, שם האפשרות שלבית קרקע עם גינה במחירים שפויים היא פשוט לא קיימת. משם התחלנו לצאת לאזורים בהם נוכל למצוא את מה שאנחנו מחפשים, במחירים יותר שפויים וכמובן שיהיה באזור בו יש עבודה מתאימה. לדעתי תעסוקה היא אחת הבעיות הגדולות בארץ, ישנם תחומים שניתן למצוא בהם תעסוקה רק באזור המרכז ולא יותר מזה. זוהי לדעתי אחת הבעיות הגדולות בנושא הדיור, פשוט בחלקים גדולים מהארץ אין מספיק עבודה.

בסופו של דבר אחת ההשקעות הכי טובות שמצאנו היו דירות במודיעין, יש שם הכל. חינוך טוב, רמת חיים גבוהה, בתים עם גינות וכמובן הערך המוסף של הקרבה למרכז, למרכז התעסוקה. מה שעשינו בגדול הוא פשוט להגדיר לעצמנו את הדרישות שלנו, תקציב שיש לנו ולגשת למשרד תיווך במודיעין. זה פשוט פתר לנו את כל הבעיות ונתן לנו את כל התשובות למה שחיפשנו, במהירות וביעילות.

אני לא כותב את זה כדי להמליץ לכם על מודיעין, זה התאים לנו ולא בהכרח יתאים גם לכם, אבל אני חושב שמחשבה נכונה מראש, הסתפקות במועט ועזרה מקצועית יכולים לתת תוצאות טובות בזמן קצר. שיהיה בהצלחה!

 

גיא הדס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב